Skip to content
Digital Data Capital
  • Acasă
  • Servicii
    • SEO
    • Data & Analytics
    • Sales Funnels
    • Direct Marketing
  • Backup Analytics
  • Echipă
  • Blog
    • AI in Marketing
    • Analytics & Reporting
    • Content Marketing
    • Marketing Strategy & Business
    • Performance marketing
    • SEO
  • Contact
  • Account
  • Cart
Categorie

Blog

  • Cum sa masori ROI-ul in marketingul automatizat si CRM

    Cum sa masori ROI-ul in marketingul automatizat si CRM

    Pentru a asigura succesul pe termen lung, este important să măsori și să optimizezi eficiența acestor investiții.   Procesele importante de business, cum ar fi...

    Citește mai mult
  • Ce este și ce poate oferi un Customer Data Platform – CDP

    Ce este și ce poate oferi un Customer Data Platform – CDP

    Află tot ce trebuie să știi despre tool-ul indispensabil pentru segmentarea clienților 👇 CDP (Customer Data Platform) este un instrument indispensabil pentru companiile ce vor...

    Citește mai mult
  • Customer Journey: Cum să îl mapezi pentru a dubla conversiile

    Customer Journey: Cum să îl mapezi pentru a dubla conversiile

    Călătoria clienților alături de brand-ul tău are o influență imensă asupra deciziilor de cumpărare.   Înțelegerea comportamentului consumatorilor este esențială pentru orice afacere. Customer journey,...

    Citește mai mult
  • Segmentarea Clienților: De ce este esențială și cum îți poate dubla vânzările

    Segmentarea Clienților: De ce este esențială și cum îți poate dubla vânzările

    Cunoașterea clienților este un pas decisiv pentru a crește o afacere de succes. Segmentarea lor e cu atât mai importantă în epoca aceasta, având în...

    Citește mai mult
  • NPS (Net Promoter Score): Cum se calculează și ce înseamnă pentru afacerea ta?

    NPS (Net Promoter Score): Cum se calculează și ce înseamnă pentru afacerea ta?

    Net Promoter Score oferă o imagine simplă și cuantificabilă gradului în care clienții sunt dispuși să recomande și altora o companie, un produs sau un...

    Citește mai mult
  • Analiza Concurenței în Digital Marketing: 5 pași pentru a ieși în față

    Analiza Concurenței în Digital Marketing: 5 pași pentru a ieși în față

    Analiza concurenței este un proces crucial pentru a rămâne în fața competiției și în mintea consumatorilor din nișa pe care o targetezi. Cu ajutorul acestei...

    Citește mai mult
  • Cum să califici lead-urile pentru a economisi până la 1393 ore pe an

    Cum să califici lead-urile pentru a economisi până la 1393 ore pe an

    Ne-am uitat la date și am ajuns la concluzia că poți crește vânzările cu o simplă schimbare în procesul tău de marketing. Calificarea lead-urilor te...

    Citește mai mult
  • Tehnici eficiente de segmentare a audienței de marketing

    Tehnici eficiente de segmentare a audienței de marketing

    Află cum să împarți categoriile de public țintă pentru a obține rezultatele dorite 👇 Segmentarea audienței de marketing este esențială pentru adaptarea mesajului la nevoile...

    Citește mai mult
  • Ce este ROAS? Cum se calculeaza Return on Ad Spend?

    Ce este ROAS? Cum se calculeaza Return on Ad Spend?

    Ghidul complet al modului de calcul al rentabilității cheltuielilor publicitare 👇 Succesul în marketing este măsurat în câștigurile primite în urma investiției într-o campanie publicitară....

    Citește mai mult
  • Cele mai populare CMS in 2025

    Cele mai populare CMS in 2025

    Cauți cel mai bun sistem de management al conținutului pentru website-ul tău? În acest articol vom explora tot ce înseamnă content management system, de la...

    Citește mai mult
Inapoi234Inainte

Partenerul tău în marketing digital

EMAIL

contact@digitaldatacapital.com

SITEMAP

  • Acasă
  • Servicii
  • Backup Analytics
  • Echipa

  • Blog
  • Contact
  • Termeni și condiții
  • Politica de utilizare cookies
  • Politica de confidentialitate

© Copyright 2023 - 2025 | Digital Data Capital

Page load link
Go to Top