Articolele noastre
Blogul Digital Data Capital
Cunoscut și ca GA4, Google Analytics 4 este cea mai nouă versiune a platformei de analiză ce oferă o imagine completă asupra comportamentului...
Atât oamenii de marketing cât și companiile în general au nevoie de rapoarte detaliate din care să pornească o strategie solidă. Pentru a ne putea...
Dacă ești aici, probabil vrei să crești rata de conversie pentru paginile tale. Sau probabil ai încercat deja A/B testing însă vrei niște trucuri extra...
Trăim într-o epocă în care noi, ca marketeri, nu putem ignora nici măcar cel mai mic shift în date. Importanța tool-urilor eficiente de transformare a...
Deseori, căutarea informațiilor relevante poate fi o provocare. Motoarele de căutare pot părea robotice în fața anumitor termeni ce necesită răspunsuri specifice. Datorită nevoii de...
Deși un shop online este mai ușor de gestionat decât unul fizic, să vinzi pe internet presupune stabilirea unei prezențe de încredere și observabilă în...
Digital marketing vine la pachet cu tot felul de provocări pe care afacerile încearcă să le înțeleagă despre algoritmi în continuă schimbare și tactici creative...
Viteza de încărcare a unui website și performanțele acestuia sunt esențiale pentru succesul online. Google a introdus conceptul de Core Web Vitals pentru a ajuta...
Segmentarea clienților este crucială pentru eficientizarea comunicării de marketing. O metodă frecvent utilizată este segmentarea RFM (Recency, Frequency, Monetary Value) (Khajvand & Tarokh, 2011). Această...
Pentru a asigura succesul pe termen lung, este important sa masori si sa optimizezi eficienta acestor investitii. Procesele importante de business, cum ar fi...