Skip to content
Digital Data Capital
  • Acasă
  • Servicii
    • SEO
    • Data & Analytics
    • Sales funnels
  • Backup Analytics
  • Echipă
  • Blog
    • AI in Marketing
    • Analytics & Reporting
    • Content Marketing
    • Marketing Strategy & Business
    • Performance marketing
    • SEO
  • Contact
  • Account
  • Cart
Categorie

Content Marketing

  • Cum sa masori ROI-ul in marketingul automatizat si CRM

    Cum sa masori ROI-ul in marketingul automatizat si CRM

    Pentru a asigura succesul pe termen lung, este important să măsori și să optimizezi eficiența acestor investiții.   Procesele importante de business, cum ar fi...

    Citește mai mult
  • Ce este și ce poate oferi un Customer Data Platform – CDP

    Ce este și ce poate oferi un Customer Data Platform – CDP

    Află tot ce trebuie să știi despre tool-ul indispensabil pentru segmentarea clienților 👇 CDP (Customer Data Platform) este un instrument indispensabil pentru companiile ce vor...

    Citește mai mult
  • Customer Journey: Cum să îl mapezi pentru a dubla conversiile

    Customer Journey: Cum să îl mapezi pentru a dubla conversiile

    Călătoria clienților alături de brand-ul tău are o influență imensă asupra deciziilor de cumpărare.   Înțelegerea comportamentului consumatorilor este esențială pentru orice afacere. Customer journey,...

    Citește mai mult
  • Segmentarea Clienților: De ce este esențială și cum îți poate dubla vânzările

    Segmentarea Clienților: De ce este esențială și cum îți poate dubla vânzările

    Cunoașterea clienților este un pas decisiv pentru a crește o afacere de succes. Segmentarea lor e cu atât mai importantă în epoca aceasta, având în...

    Citește mai mult
  • Tehnici eficiente de segmentare a audienței de marketing

    Tehnici eficiente de segmentare a audienței de marketing

    Află cum să împarți categoriile de public țintă pentru a obține rezultatele dorite 👇 Segmentarea audienței de marketing este esențială pentru adaptarea mesajului la nevoile...

    Citește mai mult
  • Ce este ROAS? Cum se calculeaza Return on Ad Spend?

    Ce este ROAS? Cum se calculeaza Return on Ad Spend?

    Ghidul complet al modului de calcul al rentabilității cheltuielilor publicitare 👇 Succesul în marketing este măsurat în câștigurile primite în urma investiției într-o campanie publicitară....

    Citește mai mult
  • Cele mai populare CMS in 2025

    Cele mai populare CMS in 2025

    Cauți cel mai bun sistem de management al conținutului pentru website-ul tău? În acest articol vom explora tot ce înseamnă content management system, de la...

    Citește mai mult
  • Totul despre CRM și cum te ajută în relația cu clienții

    Totul despre CRM și cum te ajută în relația cu clienții

    Customer Relationship Management este o parte esențială a eforturilor de direct marketing. Spre deosebire de ce crede multă lume în mod eronat, conceptul de CRM...

    Citește mai mult
  • Rolul pe care-l joaca chatbots in experienta unui marketing funnel

    Rolul pe care-l joaca chatbots in experienta unui marketing funnel

    Cum atragi clienții folosindu-te de puterea inteligenței artificiale interactive? În ultimii ani, peisajul marketingului digital a fost complet transformat datorită evoluției impresionante a inteligenței artificiale....

    Citește mai mult
  • Personalizarea interacțiunilor

    Personalizarea interacțiunilor

    Capacitatea de a oferi experiențe personalizate utilizatorilor reprezintă un avantaj competitiv semnificativ pentru organizații. Personalizarea interacțiunilor nu doar că îmbunătățește experiența utilizatorului, dar poate și...

    Citește mai mult
12Inainte

Partenerul tău în marketing digital

EMAIL

contact@digitaldatacapital.com

SITEMAP

  • Acasă
  • Servicii
  • Backup Analytics
  • Echipa

  • Blog
  • Contact
  • Termeni și condiții
  • Politica de utilizare cookies
  • Politica de confidentialitate

© Copyright 2023 - 2025 | Digital Data Capital

Page load link
Go to Top