În lumea vânzărilor B2B, lead-urile rareori convertesc la prima interacțiune. Ciclul de vânzare este mai lung, deciziile sunt luate de mai multe persoane, iar procesul...
Cauți cel mai bun sistem de management al conținutului pentru website-ul tău? În acest articol vom explora tot ce înseamnă content management system, de la...
Pentru a asigura succesul pe termen lung, este important să măsori și să optimizezi eficiența acestor investiții. Procesele importante de business, cum ar fi...
Află tot ce trebuie să știi despre tool-ul indispensabil pentru segmentarea clienților 👇 CDP (Customer Data Platform) este un instrument indispensabil pentru companiile ce vor...
Călătoria clienților alături de brand-ul tău are o influență imensă asupra deciziilor de cumpărare. Înțelegerea comportamentului consumatorilor este esențială pentru orice afacere. Customer journey,...
Cunoașterea clienților este un pas decisiv pentru a crește o afacere de succes. Segmentarea lor e cu atât mai importantă în epoca aceasta, având în...
Află cum să împarți categoriile de public țintă pentru a obține rezultatele dorite 👇 Segmentarea audienței de marketing este esențială pentru adaptarea mesajului la nevoile...
Ghidul complet al modului de calcul al rentabilității cheltuielilor publicitare 👇 Succesul în marketing este măsurat în câștigurile primite în urma investiției într-o campanie publicitară....
Customer Relationship Management este o parte esențială a eforturilor de direct marketing. Spre deosebire de ce crede multă lume în mod eronat, conceptul de CRM...
Cum atragi clienții folosindu-te de puterea inteligenței artificiale interactive? În ultimii ani, peisajul marketingului digital a fost complet transformat datorită evoluției impresionante a inteligenței artificiale....










