Ne-am uitat la date și am ajuns la concluzia că poți crește vânzările cu o simplă schimbare în procesul tău de marketing. Calificarea lead-urilor te...
Branding-ul este procesul prin care construim identitatea unei companii, a unui produs sau a unei persoane. Conceptul de branding este unul complex deoarece înglobează toate...
Analiza SWOT este cea mai eficientă metodă de cercetare pentru a stabili viitoarea ta strategie de business și marketing. SWOT este un acronim pentru strengths,...
Dacă ai avut vreodată de construit un brand nou, de la zero, atunci știi că nu este ușor să caștigi încrederea publicului. La fel de...
Dacă ne urmărești blogul de ceva vreme, probabil că ai trecut deja prin articolele precedente în care povesteam despre funnel-uri de marketing. Așa cum...
Dacă top of funnel este momentul în care un lead face cunoștință cu brand-ul tău, iar middle of funnel este momentul când acel lead devine...
Ai adunat lead-uri. Ce faci mai departe? Săptămâna trecută am publicat un articol despre generarea de lead-uri. Acela este un pas din top...
Strângerea lead-urilor e mai ușoară când ai o pagină optimizată pentru asta. Generarea de lead-uri este 50% artă și 50% știință. Totul este tehnic dar...
Uneori cel mai simplu mod de a dobândi notorietate se află chiar sub nasul tău. Te-ai trezit vreodată că umblai pe Facebook sau YouTube și...
Ai nevoie de promovare pentru brand-ul tău și nu știi de unde să începi? Avem 15 idei ușor de implementat pentru tine. Începători, intermediari și...










